Friday 21 October 2011

ASSALAMUALAIKUM PEMBUKA BICARA..










alhamdulillah..bersyukur saya ke hadrat ilahi sebab dapat buat blg ini...disebabkan desakan kawan-kawan dan kerelaan diri sendiri..saya menubuhkan blog ini..mungkin apabila dibaca nama blog ini..mungkin korang semua fikir yang blog nie mesti untuk budak-budak vespa nie...yeaww..saya akui saya memang seorang budak vespa dan saya akui saya obses dengan skuter besi sehingga menamakan blog ini skuter besi..tapi pada hakikatnya niat saya menubuhkan blog ini bukan sekadar tertumpu kearah skuter besi tetapi ia juga merangkumi semua aspek kehidupan seperti agama,politik,kesihatan,masalah sosial,dan juga tidak lupa hati dan perasaan.hehe..saya baru jew buat bende alah nie dan masih lagi pening mamai tak tahu nak buat ape ngan bende nie......sekian~~

No comments:

Post a Comment